czwartek, 29 września 2011

coś w tym stylu...

 Dziś stylizacja nieco bardziej elegancka, w zależności od doboru makijażu można ją wykorzystać i do pracy i do klubu. Ja użyłam trochę mocniejszego koloru pomadki, co dało lekko wieczorowy efekt. Wykorzystałam również w dość odważny sposób trend na kocie wzory :)
 Marynarka, którą mam na sobie w pierwotnym zamyśle miała kolor czerwony. W sklepie zabrałam oba modele do przymierzalni i po bardzo długim namyśle zdecydowałam się na jasną wersję, choć czerwona również wyglądała bardzo dobrze. (Bershka 99,90 zł)
 Do zestawu dobrałam elegancką, klasyczna torebkę w uniwersalnym czarnym kolorze. Delikatnie przypomina chyba najsłynniejszą torebkę świata, ale kosztowała zdecydowanie mniej, nawet od najtańszej opcji, czyli wynajęcia oryginału na tydzień co stanowi koszt 320 $


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz